Lensa seorang jejaka bernama Nashriq...
nash fotopages!
By: Nashrex Fotopages

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Sunday, 3-Dec-2006 18:08 Email | Share | | Bookmark
Tayar Pecah

kat tepi2 jalan banyak monyet!
dekat2 dengan Sebana Resort
ganti dengan ini je laa. bleh?
View all 9 photos...
_____________

Tayar bleh pecah plak dekat jalan kota tinggi - pengerang. Bengang giler~ macam2 hal berlaku.. dugaan.. dugaan.. Hampir 4 jam kami melempek di situ, kekurangan alat dan kepelbagaian masalah. Pengalaman mengajar kami mengenal erti susah. huhu


Sunday, 12-Nov-2006 12:00 Email | Share | | Bookmark
Konvoi melantak beraya~

korek hidung
dalam kereta..
adik comel
View all 16 photos...
p/s : sorry kerana meletak gamba kalian tanpa kebenaran


Saturday, 11-Nov-2006 10:14 Email | Share | | Bookmark
Graduasi Nazim

Belok kanan yer
yeah! besemangat waja~
Pengacara majlis yang entah apa2..
View all 24 photos...
______________________

Hari ini Nazim ada graduasi di KUiTTHO bagi sekolah tadika Iman ELC dia ni. Ianyamerupakan gabungan antara tadika cawangan Taman Manis dan Taman Perdana. Ingatkan buat kat dewan besar, rupanyer dekat dewan kuliah je.

Nazim ada buat persembahan.. Dia jadi bunga.. Tapi susah btul nak snap gambar dia.. Masa penyampaian sijil pun, dia main senonong laju berjalan. Aku panggil2 nak snap gambar pun dia x endah.. Mungkin suara ku tidak cukup untuk memecah hening bingit di situ.. Cis~

_________

Selepas itu, kami singgah ke Bandar Universiti, Parit Raja (eceli sebelah2 dengan KUiTTHO nih). Ada karnival Gempak Astro (btul ke x aku x tau). Katanya malam ini ada konsert oleh artis2 AF, katanyer ada DJ era datang, katanyer banyak artis yang menyebok.. Ahh. Biarkan itu smua...

Dekat situ juga diadakan perlumbaan motorcross, tapi disebabkan keadaan tanah yang amat tidak sesuai.. aku terpaksa melihat dari jauh sahaja.. Bazir duit aku bayar tiket masuk (1 ringgit je huhu).

Nazim sudah, Aju biler lagi?


Monday, 6-Nov-2006 09:34 Email | Share | | Bookmark
Waccchhaaaaaaaaa~

gaya..
eceh ceh ceh..
hiyaaaah!! ops! malu!!
View all 6 photos...
_______________

Bdak ni da makin besar.. Dari tebaring, kemudian pandai merengek, kemudian pandai mengensot, kemudian pandai merangkak, kemudian pandai becakap, kemudian da pandai berdiri, berjalan2 setapak, berjoget...

Sekarang ada teknik terbaru...

Berkung-fu~! hahaha


Sunday, 29-Oct-2006 02:16 Email | Share | | Bookmark
Beraya dengan geng SDBL (sebutnya sedebal)

From left:- Farouq, Nas, Halid, Tuntung
Ni gaya x berape nak sedia..
Yang ni pun sama
View all 11 photos...
__________++=

Beraya dengan geng2 ke rumah..
1. Zaife Nizam Astam
2. Cikgu Paridah
3. Kak Nah
4. Kak Nab
5. Cikgu Mohd Noor Jamiran (btul ke ejanyer?)

Ada lagi beberapa rumah selepas tu, tapi aku x ikut. Balik rumah tros~


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net